Σελίδες

Monday, July 30, 2012

Στα ημιτελικά των 200μ. πεταλούδα ο Δρυμωνάκος, εκτός ο Δημητριάδης


  (Φωτογραφία:  Associated Press, Reuters )
Λονδίνο
Στους βραδυνούς (22:30) ημιτελικούς των 200μ. πεταλούδα, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, προκρίθηκε ο Γιάννης Δρυμωνάκος. Ο Έλληνας πρωταθλητής κολύμπησε πολύ κοντά στο δικό του πανελλήνιο ρεκόρ (1:56.47), τερμάτισε έκτος στην τρίτη προκριματική σειρά με 1:56.97 και πήρε το 16ο και τελευταίο «εισιτήριο» για τους αποψινούς ημιτελικούς.

Στους προκριματικούς του αγωνίσματος μετείχε και ο Στέφανος Δημητριάδης, ο οποίος ήταν όγδοος στην τέταρτη προκριματική σειρά με 1:58.79 και κατετάγη 23ος.

«Είμαι ευχαριστημένος γιατί πέτυχα τον αρχικό μου στόχο που ήταν μια αξιοπρεπής εμφάνιση. Ήμουν πιασμένος τις δύο προηγούμενες ημέρες και αναγκάστηκα να κάνω φυσιοθεραπείες για να αγωνιστώ. Επόμενη επιδίωξή μου, αφού πέρασα στον ημιτελικό είναι να βελτιώσω κι άλλο την επίδοσή μου και ότι καλύτερο έρθει. Η εμφάνισή μου αυτή στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι και ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσω την καριέρα μου και να κρεμάσω το σκουφάκι μου», δήλωσε ο Δρυμωνάκος, ενώ ο Δημητριάδης είπε:

«Ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα που μπόρεσα να ζήσω αυτή τη διοργάνωση. Είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ με μεγάλους αθλητές, όπως τον Φελπς, τον Ματσούντα και άλλους και περίμενα περισσότερα πράγματα από τον εαυτό μου, ένα χρόνο κοντά στο ατομικό μου ρεκόρ, αλλά δεν πήγα όπως επιθυμούσα. Στην κούρσα ένιωσα καλά στην αρχή, αλλά στη συνέχεια δεν μπόρεσα να ανοίξω όσο ήθελα. Ευελπιστώ σε μια καλύτερη κούρσα στα 100μ πεταλούδα».

Την καλύτερη επίδοση των προκριματικών σημείωσε ο Αυστριακός Ντίνκο Τζούκιτς, ενώ ο -κάτοχος του τίτλου και του παγκοσμίου ρεκόρ- Μάικλ Φελπς ήταν πέμπτος.

Οι 16 κολυμβητές που πέρασαν στους ημιτελικούς είναι οι εξής:

1. Ντίνκο Τζούκιτς (Αυστρία) 1:54.79

2. Τάιλερ Κλέρι (ΗΠΑ) 1:54.96

3. Βέλιμιρ Στιεπάνοβιτς (Σερβία) 1:54.99

4. Τσαντ Λε Κλος (Νότια Αφρική) 1:55.23

5. Μάικλ Φελπς (ΗΠΑ) 1:55.53

6. Γιν Τσεν (Κίνα) 1:55.60

7. Καζούγια Κανέντα (Ιαπωνία) 1:55.70

8. Τακέσι Ματσούντα (Ιαπωνία) 1:55.81

9. Λάσλο Τσεχ (Ουγγαρία) 1:55.86

10. Πενγκ Γου (Κίνα) 1:55.88

11. Πάβελ Κορζενιόφσκι (Πολωνία) 1:56.09

12. Νικ Ντ'Άρσι (Αυστραλία) 1:56.25

13. Μπένσε Μπίτσο (Ουγγαρία) 1:56.51

14. Κρις Ράιτ (Αυστραλία) 1:56.69

15. Νικολάι Σκβόρτσοφ (Ρωσία) 1:56.76

16. Γιάννης Δρυμωνάκος (ΕΛΛΑΔΑ) 1:56.97

Εκτός η Στυλιανού

Εκτός ημιτελικών στα 200μ. ελεύθερο των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου έμεινε η Άννα Στυλιανού. Η Κύπρια κολυμβήτρια τερμάτισε τέταρτη στην δεύτερη προκριματική σειρά του αγωνίσματος με επίδοση 2:01.87 και έμεινε εκτός της 16άδας που θα «πέσει» στους βραδυνούς (21:30) ημιτελικούς, καθώς κατετάγη 27η στο σύνολο.
Newsroom ΔΟΛ

No comments:

Who's among us