Σελίδες

Tuesday, July 16, 2013

TWEETS WE LIKED - ΤΑ TWEETS ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ #4

και επίσης γελάω μ όσες πάντε για κάμπινγκ και κουβαλάνε μαζί τους 15 ζευγάρια ψιλοτάκουνα και καταλήγουν ολημερής με τη σαγιονάρα



Τα 6 λαθη που κανουμε στη γυμναστικη: 1ον - Γυμναστικη

Εχω ξυπνήσει, είμαι στο κρεβάτι,έχω φωνάξει πάνω από 20 φορές "Αλφρεντ! Που είναι το πρωινό;" αλλά καμία απάντηση. Προφανώς, δεν έχω μπάτλερ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΈΧΕΙΑ!





Ενός λεπτού σιγή για τους ηρωικούς πελάτες του σούπερ μάρκετ που παλεύουν να ξεκολλήσουν τη σακούλα και η γαϊδούρα η ταμίας δε βοηθάει.



Πλάκα πλάκα η Κοκκινοσκουφίτσα ήταν και μεγάλο βλήμα.


Βλέπεις 2 γκομενακια στο μπαρ,μπαίνεις ανάμεσα τους,επ κορίτσια πως περνάτε;μπάρμαν βάλε 3σφηνακια!κατεβαζεις και τα 3 και φεύγεις


Τρώω τυρόπιτα, μαζεύω τα ψίχουλα από πάνω μου και βγάζω άλλη μία τυρόπιτα


Οταν ταξιδευεις με κτελ πάντα θα ειναι κάποιος να μιλάει στο κινητό και να τον ακούει ο δίπλα,η γαλαρια,ο οδηγός,τα αμαξια,το διπλανό χωριό

No comments:

Who's among us