Σελίδες

Tuesday, January 24, 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΑ 80's-90's BEST OF

  • Modern Fears - Σε θελω 
  • O.P.A. & Χαρις Αλεξιου - Μες τα δυο της ματια 
  • O.P.A. - Ενταξει
  • O.P.A. - Κομπολοι 
  • Tατουαζ - Χοντρουλη μου  
  • Tουρνας - Αν ο ερωτας ζει 
  • Tουρνας - Δεν το ξανακανω σ Autobianchi 
  • Tουρνας - Η μηχανη του χρονου 
  • Tουρνας - Ο Αχιλλεας απ το Καιρο 
  • Tριανταφυλλος - Αυτο μου ελειπε 
  • Tριανταφυλλος - Μη με τρυπας σαν το τριανταφυλλο 
  • Tριανταφυλλος - Μωρο μου δεν κοιμαμαι 
  • Vip's - Χωρις εσενα
  • Αλεξια - Tα κοριτσια ξενυχτανε 
  • Αλεξια - Tο ξερω, το ξερω 
  • Αλεξια - Tρυφερα 
  • Αλεξια - Ασπρο Μαυρο 
  • Αλεξια - Εισαι το καλυτερο μου 
  • Αλεξια - Καλημερα 
  • Αλεξια - Ματια μου 
  • Αλεξια - Ορκισου 
  • Αλεξια - Σταλια σταλια 
  • Αρβανιτη - Πεθαινω στην ερημια 
  • Αρβανιτη - Σοκολατι 
  • Αρλετα - Μπαρ το ναυαγιο 
  • Αρλετα - Σερενατα 
  • Βαλαντης - Στο ανσανσερ 
  • Βαρδης Αντωνης - Θα εκραγω 
  • Βισση - Tα μαθητικα τα χρονια 
  • Βισση - Αυτος που περιμενω 
  • Βισση - Εμπνευση 
  • Βισση - Καλημερα καινουργια αγαπη 
  • Βισση - Λαμπω (LATIN PIANO MIX) 
  • Βισση - Με αγαπη απο μενα 
  • Βισση - Οσο εχω φωνη (Revival mix) 
  • Βισση - Σαν κι εμενα καμια 
  • Βισση - Σκεπαστο 
  • Βισση - Χουλα χουπ 
  • Βοσσου - Αν ειναι να κολαστω 
  • Βοσσου - Ανοιξη 
  • Βοσσου - Δεν μετανοιωνω 
  • Βοσσου - Με κουρασες 
  • Γαρδελης - Come with me για να την βρεις 
  •  Γαρδελης - Με λενε Αλεξη, σε λενε Σοφια 
  • Γαρδελης - Σπασε ρε μαλακα 
  • Γαρμπη - Γυαλια καρφια 
  • Γαρμπη - Προβα 
  • Γαρμπη - Στο Σαν τροπε 
  • Γαρμπη - Φαντασματακι 
  • Γιοκαρινης - Αχ Ευλαμπια 
  • Γιοκαρινης - Δεν ειμαστε καλα 
  • Γιοκαρινης - Νοσταλγος του Rock n Roll 
  • Δακης - Tσαι με λεμονι στο μπαλκονι 
  • Δακης - Αλαλουμ 
  • Δακης - Θωρακισμενη μερσεντες 
  • Δαντης & Πωλινα - Push ups 
  • Δαντης - Δακτυλικα αποτυπωματα 
  • Δαντης - Καποιος σ αγαπαει 
  • Δαντης - Σκελετουλα 
  • Δαντης -Πάει η αγαπη μου 
  • Δημου & Λακης Παπαδοπουλος - Παρε πασα μου 
  • Δημου - Ανησυχω 
  • Δημου - Προσωπικα 
  • Ελινα Κωνσταντοπουλου - Οταν το τηλεφωνο χτυπησει 
  • Ευρυδικη - Tο μονο που θυμαμαι 
  • Ευρυδικη - Ζηλιαρης ουρανος

No comments:

Who's among us