Σελίδες

Saturday, November 10, 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΤΟΚΗΣ: ΣΤΑ 16 ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΥΧΤΟΚΑΜΑΤΟ ΜΟΥ



Σε ποια ηλικία ασχολήθηκες επαγγελματικά; Ήταν κάτι που το ήθελες από μικρός; Ασχολείται κανείς άλλος απ’ την οικογένειά σου με τη μουσική;
Όταν έγινα 16 χρονών πήρα το πρώτο μου νυχτοκάματο. Ήταν η πρώτη φορά που τραγουδούσα σε μαγαζί. Ήταν κάτι που ήθελα από μικρός γιατί μου άρεσε να τραγουδάω μπροστά σε κόσμο και ονειρευόμουν κάποτε να το κάνω. Στην οικογένειά μου υπήρχε γενικά η μουσική. Ο πατέρας μου έπαιζε μπουζούκι και τραγουδούσε καθώς και άλλα μέλη της οικογένειας. Είχαμε μουσική φλέβα γενικά μας άρεσε και πάντα στα οικογενειακά τραπέζια τα όργανα και τα τραγούδια είχανε πρωταγωνιστικό ρόλο.


Σπούδασες μουσική στο Κονσερβατόριο της Σόφιας. . Γιατί
επέλεξες τη Σόφια και όχι κάποιο άλλο μέρος;
Μετά το στρατό αποφάσισα να κάνω μουσικές σπουδές. Έτσι με παρότρυνση φίλων πήγα στο Κονσερβατόριο της Σόφιας. Είχα ακούσει καλά λόγια για το επίπεδο και τη χώρα γενικώς για τη ζωή και αποφάσισα και πήγα εκεί για 5 χρόνια. Έκανα το μεταπτυχιακό μου εκεί και επέστρεψα στην Κύπρο.

Γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Κύπρο;
Γεννήθηκα στην Αυστραλία και στα 3 μου οι γονείς μου επέστρεψαν πάλι στην Κύπρο όπου και μεγάλωσα εδώ.


    Συνεργασία με την Ελλάδα έχει προκύψει; Αν ναι, πότε και με ποιον; Αν όχι ήταν επιλογή σου ή απλά δεν έτυχε;
Συνεργασίες με Έλληνες μουσικούς τραγουδιστές είχα πολλές αλλά όχι έλεγα αλλά με ευκαιρίες που μου δίνονταν όταν έρχονταν στην Κύπρο. Στην Ελλάδα δεν προέκυψε ποτέ ως τώρα να τραγουδήσω. Απλά είχα προτάσεις. Απλά να σημειώσουμε ότι το επόμενό μου δισκογραφικό μου βήμα θα είναι αποκλειστικά από έλληνες συντελεστές καταξιωμένους στο χώρο. Είναι μια συνεργασία που με τιμά ιδιαίτερα.

Σε μάθαμε μέσα από το τραγούδι «Τέρμα Πια» , που αν δε κάνω λάθος ήταν και η πρώτη δισκογραφική σου δουλειά. Τι ακολούθησε μετά μέχρι και σήμερα;

Ναι, με γνωρίσατε μέσα από την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά που φέρνει τίτλο «Αν με θυμηθείς» και κυρίως από το κομμάτι μου «Τέρμα πια» , ένα πολύ όμορφο ζωντανό κομμάτι με αξιόλογο στοίχο και μουσική που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και ευχαριστώ πολύ τον κόσμο για την στήριξή του. Τώρα έχει προκύψει μια συνεργασία όπως προανέφερα και σε λίγες μέρες κυκλοφορεί ένα καινούριο κομμάτι.


    Θα ήθελες να μας περιγράψεις μια μέρα της καθημερινότητάς σου;

Σε γενικές γραμμές η ζωή μου είναι απλή. Ξυπνάω το μεσημέρι λόγω δουλειάς το βράδυ. Διαβάζω λίγο τα νέα της ημέρας από το διαδίκτυο, κάνω γυμναστική και ψάχνομαι με τη μουσική. Το βράδυ αν δεν δουλεύω, προτιμώ να μείνω σπίτι με καλή παρέα να κουβεντιάσουμε για διάφορα πράγματα που μας προβληματίζουν είτε μας ενδιαφέρουν. Μ’ αρέσουν τα ταξίδια, οι βόλτες με το αμάξι και το καλό φαγητό.




No comments:

Who's among us