Σελίδες

Friday, April 19, 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ

1.Γεννήθηκες Θεσσαλονίκη, όμως το επίθετό σου είναι Κρητικό έχεις κάποια σχέση με την Κρήτη;

Ναι!!!Η καταγωγή μου είναι από το υπέροχο ρέθυμνο!!!Αγαπώ πολύ την Κρήτη και νιώθω πολύ περήφανος που κατάγωμαι από εκεί!!!!

 2.Σε ποιά ηλικία ασχολήθηκες πρώτη φορά με το τραγούδι;Ασχολείται κανείς άλλος απ την οικογένεια σου με το τραγούδι;

 Η πρώτη μου επαφή με την μουσική και το τραγούδι ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία όταν στην προσπάθεια μου να εκφραστώ άρχισα να γράφω στίχους για απλές καθημερινές μου ανησυχείες!!!!Στην οικογένεια μου δεν ασχολείται κανείς άλλος με τη μουσική...έκανα εγώ την αρχή!!!!


 3.Πότε έγινε η πρώτη δισκογραφική δουλειά σου? Και ποια ήτανε;

Η Πρώτη δισκογραφική μου δουλειά έγινε το 2011.Το πρώτο μου cd single ήταν μια παραγωγή του Αργύρη Ναστόπουλου πρώην μέλους των ΟΝΕ όπου και ξεχώρισε και το τραγούδι που μου έγραψε ο Αργύρης με τίτλο "Να πας σπίτι σου".

 4.Θα ήθελες να μας αναφέρεις κάποιες απ τις συνεργασίες που έχεις κάνει μέχρι τώρα;

 Είχα την τιμή να συνεργαστώ με πολλούς αξιόλογους και μεγάλους καλλιτέχνες όπως την Άντζελα Δημητρίου,τον Γιώργο Γιασεμή,τον Διονύση Μακρή,τους ONE(Αργύρη Ναστόπουλο,Πάνο Τσερπέ)τον Χρήστο Αβραμίδη,τον Λάμπη Λιβιεράτο,την Μαριάντα Πιερίδη,την Βιβή Μαστραλέξη,την Κατερίνα Στανίση,τον Θέμη Αδαμαντίδη,τον Χρήστο Πάζη,την Ίνα Λαζοπούλου,την Μαρία Λουίζα Βασιλοπούλου κ.α

 5.Έχεις ένα τραγούδι με τίτλο ''Σ'ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΘΕΙ'' αν δεν κάνω λάθος τους στίχους τους έχεις γραψει εσύ?Πως και εγινε αυτο;

 Νιώθω πολύ ερωτευμένος και έτσι οι στίχοι γράφτηκαν μέσα σε λίγα λεπτά!!!

 6.Ελεύθερος χρόνος υπαρχεί και αν ναι με τι ασχολείσαι;

Δεν υπάρχει πολύ ελεύθερος χρόνος αλλά οταν βρίσκω προσπαθώ να ηρεμώ με τα αγαπημένα μου πρόσωπα και να γυμνάζομαι!!!

7.Μέχρι τώρα αγαπημένο μου τραγούδι δικό σου ήταν η μπουμπού...Ακούγοντας όμως το καινούργιο κομμάτι με τίτλο τα αντίθετα έλκονται αρχίζω να αλλάζω γνώμη..Πες μας για την καινούργια δισκογραφική δουλειά σου;

Στην συνεχή μου προσπάθεια για έκφραση και εξέλιξη αποφάσισα να ετοιμάσω ένα ολοκληρωμένο cd επιλέγωντας εγώ προσωπικά τα τραγούδια και τους δημιουργούς.Το πρώτο αυτό τραγούδι από το cd που κυκλοφόρησε μόλις είναι σε μουσική του νέου μου συνεργάτη και πολυ ταλαντούχου συναδέλφου Κωνσταντίνου Αναστασιάδη και σε παραγωγή του μοναδικού De Paul.Σύντομα θα ακούσετε ακόμα ένα τραγούδι και ο δίσκος θα κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο απο τη Νότα Records.



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ  ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

No comments:

Who's among us